bia2rap | بیا تو رپ | بزرگ ترین سایت رپ | جدید ترین فول آلبوم های خوانندگان ایرانی  bia2rap | بیا تو رپ | بزرگ ترین سایت رپ | جدید ترین فول آلبوم های خوانندگان ایرانی  bia2rap | بیا تو رپ | بزرگ ترین سایت رپ | جدید ترین فول آلبوم های خوانندگان ایرانی  bia2rap | بیا تو رپ | بزرگ ترین سایت رپ | جدید ترین فول آلبوم های خوانندگان ایرانی  bia2rap | بیا تو رپ | بزرگ ترین سایت رپ | جدید ترین فول آلبوم های خوانندگان ایرانی
آدرس جدید سایت : http://bia2rap541.rozblog.com/
جمعه 14 اردیبهشت 1403
موضوعات سایت
موزیک

رپ

پاپ

شاد

غمگین

موزیک ویدئو

رپ

پاپ

شاد

غمگین

فول آلبوم هیچکس

هیچکس

فول آلبوم یاس

یاس

فول آلبوم بهرام

بهرام

فول آلبوم بهزاد پکس

بهزاد پکس

فول البوم رضا پیشرو

رضا پیشرو

فول آلبوم tm bax

tm bax

فول آلبوم ساسی مانکن

ساسی مانکن

ساسی مانکن و حسین مخته

فول آلبوم حسین تهی

حسین تهی

فول آلبوم سوگند

سوگند

فول آلبوم آرمین 2afm

آرمین 2afm

دیس لاو-dis love

علی بابا

بهزاد پکس

آرشیو
آمار
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 49
کل نظرات کل نظرات : 7
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 22

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 10
باردید دیروز باردید دیروز : 58
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 2
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 2
بازدید هفته بازدید هفته : 377
بازدید ماه بازدید ماه : 285
بازدید سال بازدید سال : 5,571
بازدید کلی بازدید کلی : 123,878

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 3.145.77.114
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
نظرسنجی
در این وبلاگ بیشتر از چه سبک اهنگی استفاده شود؟
جستجو

:: جستجوگر پیشرفته سایت ::




دانلود آهنگ آرون افشار دلشوره

ترانه و آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی دلشوره از آرون افشار با دو کیفیت اورجینال 128 و 320 و لینک مستقیم و پر سرعت به همراه تکست و متن آهنگ + پخش آنلاین از سایت تابا موزیک

طراحی کاور: معین حسنی | آهنگساز و خواننده: آرون افشار | سبک آهنگ: دلتنگی، احساسی و غمیگن | دودوک: امیر حسین کیانپور |عکس: امیر آقازاده | تنظیم و میکس و مسترینگ: معین راهبر | گیتار: فرشید ادهمی | ترانه سرا: علیرضا مرتضی قلی

دانلود آهنگ دلشوره آرون افشار در ادامه مطلب

دانلود آهنگ آرون افشار دلشوره

متن آهنگ دلشوره آرون افشار

شاید برای تو کمی سخت است بفهمی حال من را
باید شبیه من کمی دیوانه باشی بفهمی حال من را
من حاضرم از عشق تو چتر از سر بارون بگیرم
من بیخیال زنده موندن حاضرم با تو بمیرم
من بیخیال زنده موندن حاضرم با تو بمیرم
بی تو آوار شدم از همه بیزار شدم
نیستی و من خواب ندارم
آخرش باخت دلم با همه چیت ساخت دلم
نیستی و من تاب ندارم
بی تو آوار شدم از همه بیزار شدم
نیستی و من خواب ندارم
آخرش باخت دلم با همه چیت ساخت دلم
نیستی و من تاب ندارم

دانلود آهنگ آرون افشار دلشوره

اگه با من نباشی میخوام دنیا نباشه
به این دلشوره ها عادت ندارم
محاله بی تو من طاقت بیارم
من دلواپسو تنها نذارم
شبای بیقراری چقدر چشم انتظاری
یه کاری کن یکم آروم بگیرم
تو دنیای خودم بی تو اسیرم
من عاشق نذار تنها بمیرم
بی تو آوار شدم از همه بیزار شدم
نیستی و من خواب ندارم
آخرش باخت دلم با همه چیت ساخت دلم
نیستی و من تاب ندارم
بی تو آوار شدم از همه بیزار شدم
نیستی و من خواب ندارم
آخرش باخت دلم با همه چیت ساخت دلم
نیستی و من تاب ندارم
♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

آخرش باخت دلم با همه چیت ساخت دلم نیستی و من تاب ندارم آرون افشار



درباره : موزیک , پاپ ,
برچسب ها : آرون افشار , پخش آنلاین آهنگ , دانلود آهنگ آرون افشار دلشوره ریمیکس , دانلود آهنگ آرون افشار دلشوره 320 , دانلود اهنگ ارون افشار دلشوره با کیفیت بالا , دانلود اهنگ ارون افشار دلشوره ۳۲۰ , دانلود آهنگ ارون افشار دلشوره با کیفیت 320 , دانلود اهنگ ارون افشار دلشوره دارم , دانلود اهنگ ارون افشار دلشوره نکس وان , دانلود آهنگهای آرون افشار دلشوره , دانلود ترانه آرون افشار دلشوره , دانلود آهنگ جدید آرون افشار دلشوره , دانلود اهنگ ارون افشار بنام دلشوره , دانلود اهنگ از ارون افشار دلشوره , دانلود اهنگ تصویری ارون افشار دلشوره , دانلود اهنگ صوتی ارون افشار دلشوره ,

نویسنده : وحید ابراهیمی
[ دوشنبه 12 اسفند 1398 ] [ 0:37 ]
بازدید : 256


:: نظربدهید ::
کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید
مطالب تصادفی
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
لینک دوستان
پیوندهای روزانه

تمامی حقوق متعلق به وبسایت bia2rap | بیا تو رپ | بزرگ ترین سایت رپ | جدید ترین فول آلبوم های خوانندگان ایرانی می باشد. قدرت گرفته از رزبلاگ - طراحی و کد نویسی مجدد توسط : تیم طراحان رزبلاگ - طراحی و کد نویسی توسط : skydesign.